Pirkimo-pardavimo sąlygos

Internetinės parduotuvės Borealis.lt (toliau – internetinė parduotuvė) savininkas Borealis Lithuania (Įm kodas 306160961, PVM kodas LT100015414919), įsikūrusi adresu V. Gerulaičio 1, Vilnius.

Sutarties galiojimas, informacija apie prekes ir kainas
  • Šios pardavimo sąlygos taikomos perkant prekes iš internetinės parduotuvės www.borealis.lt;
  • Internetinėje parduotuvėje parduodamų prekių kainos nurodytos prie prekių. Prie kainos pridedami mokesčiai už prekių pristatymą;
  • Pristatymo mokestis priklauso nuo pirkėjo buvimo vietos ir pristatymo būdo. Pristatymo mokestis bus parodytas pirkėjui pateikiant užsakymą;
  • Informacija apie prekes pateikiama internetinėje parduotuvėje iš karto po prekių pavadinimo.
Užsakymas
  • Internetinės parduotuvės kainos nurodytos eurais su PVM;
    Norėdami užsisakyti prekių, norimas prekes įdėkite į krepšelį. Norėdami užbaigti užsakymą, užpildykite reikiamus
    duomenų laukus ir pasirinkite tinkamą pristatymo būdą. Tada bus rodoma mokesčio suma, kurią galima sumokėti banko
    nuoroda arba kitais mokėjimo sprendimais;
  • Norėdami užsisakyti gaminius, spustelėkite ant gaminio esantį mygtuką “Į krepšelį”, taip įdėsite gaminį į krepšelį.
    Krepšelyje rodomi pasirinkti produktai, jų kiekiai, kaina ir galima panaudoti lojalumo nuolaidą. Norėdami įtraukti
    produktus į pirkinių krepšelį arba atlikti pirkimą, vadovaukitės pirkinių krepšelio instrukcijomis;
  • Pasirinkite tinkamą pristatymo būdą ir pamatysite siuntos pristatymo kainą (visiems produktams yra siūloma nemokamo
    pristatymo galimybė, būtinai paskaitykite taikomas sąlygas);
  • Jei norite atlikti pirkimą, paspauskite mygtuką „Tęsti”. Atsiradusiame lange turite įvesti savo duomenis, jei norite įvesti
    įmonės duomenis, pasirinkite opciją “įvesti įmonės duomenis”;
  • Žvaigždute pažymėtus laukus privaloma užpildyti. Jei norite, kad pristatymo duomenys skirtųsi nuo mokėtojo duomenų,
    pasirinkite laukelį „Siųsti kitu adresu” ir užpildykite privalomus laukus. „Užsakymo apžvalgos” lange pateikiama
    informacija apie visą užsakymo turinį ir kainą, ir jei esate tikri, kad norite pirkti, spustelėkite mygtuką „Pateikti
    užsakymą”;
  • Akcijų atveju į atitinkamą internetinės parduotuvės langelį galite įrašyti reklaminio kupono kodą. Informacija apie
    reklaminio kupono kodą dalijamasi kampanijos informacijos kanaluose;
  • Norint įsigyti prekių, vartotojo paskyros kurti nereikia. Tačiau tai leidžia patogiau pirkti – ateityje jūsų kontaktinė
    informacija jau bus iš anksto įrašyta;
  • Vartotojo paskyros sukūrimas vyksta pirminio pirkimo metu. Registruodamiesi turite nurodyti savo kontaktinę informaciją;
  • Sutartis prasideda nuo kainos sumos gavimo į internetinės parduotuvės paskyrą;
  • Jei užsakytos prekės negali būti pristatytos dėl prekių trūkumo ar kitos priežasties, pirkėjui apie tai pranešama kuo
    greičiau ir pasiūloma kita panaši prekė arba sumokėti pinigai (įskaitant pristatymo išlaidas) grąžinami ne vėliau kaip per
    14 dienų nuo pranešimo gavimo dienos.
Apmokėjimas už prekes
  • Už prekes galite sumokėti banko pavedimu, pasirenkant elektroninės bankininkystės nuorodą, debetine arba kreditine kortele arba kitais pasiūlytais būdais;
  • Pateikus užsakymą, užsakymo patvirtinimas bus išsiųstas jūsų nurodytu el. pašto adresu;
  • Užsakymo patvirtinime pažymėti „Borealis Lithuania" banko rekvizitai, kuriais galite atlikti mokėjimą. Atliekant pavedimą paskirties laukelyje įrašykite užsakymo numerį. Prašome sumokėti per 2 dienas, po to užsakymas automatiškai bus atšauktas, o pirkimą reikia atlikti iš naujo;
  • Po prekių pristatymo Sistema sugeneruoja saskaitą faktūrą ir išsiunčia Jūsų nurodytu el. paštu;
  • Borealis Lithuania yra pagrindinis asmens duomenų tvarkytojas ir perduoda mokėjimams atlikti reikalingus asmens duomenis įgaliotai mokėjimo įstaigai.
Užsakymų vykdymas ir pristatymas
  • Prekės siunčiamos į šias šalis: Visa ES ir EEE erdvė;
  • Prekių siuntimo išlaidas apmoka naudotojas, atsižvelgdamas į transporto išlaidas, apskaičiuotas pagal siuntą ir vietovę;
  • Užsakytos prekės bus išsiųstos per 1-3 darbo dienas nuo apmokėjimo gavimo į „Borealis Lithuania” atsiskaitomąją sąskaitą;
  • Siuntos Lietuvos viduje naudotojo nurodytą paskirties vietą paprastai pasiekia per 1-2 darbo dienas nuo pirkimo- pardavimo sutarties sudarymo pradžios;
  • Už Lietuvos ribų prekės pristatomos per 2-10 kalendorinių dienų;
  • Pirkėjas, pirkdamas iš internetinės parduotuvės, gali pasirinkti pats atsiimti prekes. Iš internetinės parduotuvės užsakytas prekes galima atsiimti „Borealis” prekybos atstovybėje, kurią pirkėjas pasirinko užsakydamas prekes;
  • Jei pirkėjas pageidauja užsakytas prekes gauti jo pasirinktoje prekybos atstovybėje, papildomos prekių transportavimo išlaidos prie kainos nebus pridedamos;
  • Išskirtiniais atvejais turime teisę pristatyti prekes per 45 kalendorines dienas.
Atsisakymo teisė
  • Gavęs užsakymą, pirkėjas turi teisę per 14 dienų atsisakyti internetinėje parduotuvėje sudarytos sutarties. Teisė atsisakyti sutarties netaikoma, jei pirkėjas yra juridinis asmuo;
  • Norint pasinaudoti 14 dienų teise grąžinti prekę, užsakytos prekės negali būti naudojamos kitaip, nei tai būtina norint įsitikinti prekių pobūdžiu, savybėmis ir veikimu, nes jas leidžiama išbandyti fizinėje parduotuvėje;
  • Jei prekės buvo naudojamos kitais tikslais nei tie, kurie būtini prekių pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti, arba turi naudojimo ar nusidėvėjimo požymių, internetinė parduotuvė turi teisę nepriimti prekės arba sumažinti grąžintiną sumą pagal sumažėjusią prekių vertę;
  • Norėdami grąžinti prekes, turite pateikti prašymą raštu ne vėliau kaip 14 d. nuo prekių gavimo dienos. Prašymą išsiųsti adresu info@borealis.lt;
  • Prekių grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas;
  • Gavusi grąžintas prekes, internetinė parduotuvė ne vėliau kaip per 14 dienų nuo prašymo atsisakyti sutarties gavimo dienos, grąžina pirkėjui visus pagal sutartį iš pirkėjo gautus mokėjimus;
  • Internetinė parduotuvė gali atsisakyti grąžinti pinigus tol, kol sutarties objektas bus susigrąžintas arba kol pirkėjas nepateiks įrodymų, kad grąžino prekę, priklausomai nuo to, kas įvyks anksčiau;
  • Jei pirkėjas pasirinko kitokį nei pigiausias įprastas internetinės parduotuvės siūlomas pristatymo būdas, internetinė parduotuvė neprivalo grąžinti vartotojui išlaidų, kurios viršija įprastą pristatymo būdą;
  • Internetinė parduotuvė turi teisę atsisakyti pardavimo ir pareikalauti grąžinti prekes, jei prekių kaina buvo pažymėta mažesnė už prekių rinkos kainą.
Teisė pateikti skundą
  • Internetinė parduotuvė atsako už pirkėjui parduotų prekių neatitikimą ar trūkumą, kuris egzistavo prekės perdavimo momentu;
  • Per pirmuosius dvidešimt keturis mėnesius nuo prekės pristatymo pirkėjui laikoma, kad defektas jau egzistavo prekės perdavimo metu. Atmesti atitinkamą prielaidą yra internetinės parduotuvės pareiga;
  • Pirkėjas turi teisę susisiekti su internetine parduotuve el. paštu info@borealis.lt arba paskambinti telefonu: +370 629 38095, jei pastebi defektų;
  • Internetinė parduotuvė neatsako už defektus, atsiradusius po to, kai prekės buvo pristatytos pirkėjui;
  • Jei iš internetinės parduotuvės įsigytos prekės turi defektų, už kuriuos atsako internetinė parduotuvė, internetinė parduotuvė taiso arba keičia nekokybiškas prekes. Jei prekių negalima pataisyti ar pakeisti, internetinė parduotuvė grąžina pirkėjui visus pagal pirkimo-pardavimo sutartį sumokėtas sumas;
  • Internetinė parduotuvė į pirkėjo skundus atsako raštu arba tokia forma, kurią galima atgaminti raštu, per 15 dienų.
Tiesioginė rinkodara ir asmens duomenų tvarkymas
  • Internetinė parduotuvė pirkėjo įvestus asmens duomenis (įskaitant vardą, pavardę, telefono numerį, adresą, el. pašto adresą, banko duomenis) naudoja tik užsakymui apdoroti, prekėms išsiųsti ir sąskaitai faktūrai išrašyti. Pirkėjas sutinka, kad Internetinė parduotuvė perduoda asmens duomenis transporto įmonėms, kad šios pristato prekes;
  • Internetinė parduotuvė siunčia naujienlaiškius ir pasiūlymus pirkėjo el. pašto adresu tik tuo atveju, jei pirkėjas išreiškė pageidavimą įvesdamas el. pašto adresą svetainėje ir pranešė apie savo norą gauti tiesioginio pašto pranešimus;
  • Pirkėjas gali bet kada atsisakyti el. paštu siunčiamų pasiūlymų ir naujienlaiškių, informuodamas mus apie tai el. paštu arba vadovaudamasis el. laiške su pasiūlymais pateiktais nurodymais.
Ginčų sprendimas
  • Jei pirkėjas turi nusiskundimų dėl internetinės parduotuvės, juos reikia siųsti el. paštu info@borealis.lt arba skambinti telefonu +370 629 38095;
  • Jei pirkėjui ir internetinei parduotuvei nepavyksta išspręsti ginčo susitarimu, pirkėjas gali kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (VVTAT). Su procedūrinėmis sąlygomis ir paraiškos langeliu galima susipažinti čia https://vvtat.lrv.lt/lt/. VVTAT yra kompetentinga spręsti ginčus, kylančius iš pirkėjo ir internetinės parduotuvės sudarytos sutarties.
Klientų aptarnavimas
  • Jei turite klausimų ar abejonių, kreipkitės į „Borealis Lithuania" klientų aptarnavimo skyrių el. paštu info@borealis.lt arba telefonu +370 629 38095;
  • Į jūsų laišką bus atsakyta kuo greičiau, bet ne vėliau kaip per 2 darbo dienas;
  • Klientų aptarnavimo tarnyba dirba nuo pirmadienio iki penktadienio nuo 9:00 iki 17:00 val.
Garantijos sąlygos

Internetinės parduotuvės garantijos nurodytos „Borealis" Garantijos polapyje.

Bandomoji sesija