Pardavimo sąlygos
Pirkimo-salygos
Internetinės parduotuvės Borealis.ee (toliau – internetinė parduotuvė) savininkas Borealis Eesti OÜ (registro kodas 11100242), įsikūrusi Valukoja 8, Talinas 11415.
Pirkimo-pardavimo sutarties galiojimas, informacija apie prekes ir kainas
- Šios pardavimo sąlygos taikomos perkant prekes iš internetinės parduotuvės.
Internetinėje parduotuvėje parduodamų prekių kainos nurodytos ant prekių. Prie kainos pridedami mokesčiai už prekių pristatymą.
- Pristatymo mokestis priklauso nuo pirkėjo buvimo vietos ir pristatymo būdo. Pristatymo mokestis bus parodytas pirkėjui pateikiant užsakymą.
Informacija apie prekes pateikiama internetinėje parduotuvėje iš karto po prekių
Užsakymas
- Internetinės parduotuvės kainos nurodytos eurais su PVM.
- Norėdami užsisakyti prekių, norimas prekes įdėkite į krepšelį. Norėdami užbaigti užsakymą, užpildykite reikiamus duomenų laukus ir pasirinkite tinkamą pristatymo būdą. Tada bus rodoma mokesčio suma, kurią galima sumokėti banko nuoroda arba kitais mokėjimo sprendimais.
- Norėdami užsisakyti gaminius, spustelėkite ant gaminio esantį mygtuką “Add to Cart” (Į krepšelį), todėl pridėkite gaminį į krepšelį. Krepšelyje rodomi pasirinkti produktai, jų kaina ir lojalumo nuolaida. Norėdami įtraukti produktus į pirkinių krepšelį arba atlikti pirkimą, vadovaukitės pirkinių krepšelio instrukcijomis.
- Pasirinkite tinkamą pristatymo būdą ir pamatysite siuntos pristatymo kainą.
- Jei norite atlikti pirkimą, paspauskite mygtuką “Tęsti”. Atsiradusiame lange galite įvesti savo duomenis.
- Žvaigždute pažymėti laukai yra privalomi. Jei norite, kad pristatymo duomenys skirtųsi nuo mokėtojo duomenų, pasirinkite laukelį “Siųsti kitu adresu” ir užpildykite privalomus laukus. “Užsakymo apžvalgos” lange pateikiama informacija apie visą užsakymo turinį ir kainą, ir jei esate tikri, kad norite pirkti, spustelėkite mygtuką “Pateikti užsakymą”.
- Akcijų atveju į atitinkamą internetinės parduotuvės langelį galite įrašyti reklaminio kupono kodą. Informacija apie reklaminio kupono kodą dalijamasi kampanijos informacijos kanaluose.
- Norint įsigyti prekių, vartotojo paskyros kurti nereikia. Tačiau tai leidžia patogiau pirkti – ateityje jūsų kontaktinė informacija jau bus iš anksto įrašyta.
- Vartotojo paskyros sukūrimas vyksta pirminio pirkimo metu. Registruodamiesi turite nurodyti savo kontaktinę informaciją.
- Sutartis prasideda nuo kainos sumos gavimo į internetinės parduotuvės paskyrą.
- Jei užsakytos prekės negali būti pristatytos dėl prekių trūkumo ar kitos priežasties, pirkėjui apie tai pranešama kuo greičiau ir sumokėti pinigai (įskaitant pristatymo išlaidas) grąžinami nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 14 dienų nuo pranešimo gavimo dienos
Apmokėjimas už prekes
- Už prekes galite sumokėti banko nuoroda arba užsakymą patvirtinančiu pavedimu. Pateikus užsakymą, užsakymo patvirtinimas bus išsiųstas jūsų nurodytu el. pašto adresu. Užsakymo patvirtinime pažymėti “Borealis Eesti OÜ” banko rekvizitai, kuriais galite atlikti mokėjimą. Paaiškinimo laukelyje įrašykite užsakymo kodą. Prašome sumokėti per 2 dienas, po to užsakymas bus atšauktas, o norint atlikti pirkimą, reikia jį perplanuoti. Kartu su prekėmis išsiunčiame/išduodame sąskaitos faktūros originalą.
- Borealis Eesti OÜ yra pagrindinis asmens duomenų tvarkytojas ir perduoda mokėjimams atlikti reikalingus asmens duomenis įgaliotai mokėjimo įstaigai Maksekeskus AS-le.
Užsakymų vykdymas ir pristatymas
- Prekės siunčiamos į šias šalis: Estijoje, Latvijoje, Lietuvoje ir Suomijoje.
- Prekių siuntimo išlaidas apmoka naudotojas, atsižvelgdamas į transporto išlaidas, apskaičiuotas pagal siuntą ir vietovę.
- Užsakytos prekės bus išsiųstos per 1-2 darbo dienas nuo sąskaitos faktūros gavimo į “Borealis Eesti OÜ” atsiskaitomąją sąskaitą.
- Siuntos Estijos viduje naudotojo nurodytą paskirties vietą paprastai pasiekia per 2-7 darbo dienas nuo pirkimo-pardavimo sutarties sudarymo pradžios. Už
- Estijos ribų prekės pristatomos per 7-10 kalendorinių dienų.
- Pirkėjas, pirkdamas iš internetinės parduotuvės, gali pasirinkti pats atsiimti prekes. Iš internetinės parduotuvės užsakytas prekes galima atsiimti “Borealis” prekybos atstovybėje, kurią pirkėjas pasirinko užsakydamas prekes.
- Jei pirkėjas pageidauja užsakytas prekes gauti jo pasirinktoje prekybos atstovybėje, papildomos prekių transportavimo išlaidos prie kainos nebus pridedamos.
Išskirtiniais atvejais turime teisę pristatyti prekes per 45 kalendorines dienas.
Pristatymo ir siuntimo išlaidos
Užsakymams, kurių vertė viršija 50 €, transportavimas Estijos teritorijoje yra NEMOKAMAS (išskyrus kurjerį į namus). Galimi siuntimo variantai:
- “Itella SmartPost” siuntinių pristatymas
- “Itella SmartPost” kurjerių paslaugos
- DPD Pickup siuntinių pristatymas
- “Omniva” siuntinių pristatymas
- Omniva kurjerių paslaugos
- Pasiėmimas iš biuro Taline Valukoja 7/2
- Pasiėmimas iš Tartu biuro Aardla 23
Atsisakymo teisė
- Gavęs užsakymą, pirkėjas turi teisę per 14 dienų atsisakyti internetinėje parduotuvėje sudarytos sutarties. Teisė atsisakyti sutarties netaikoma, jei pirkėjas yra juridinis asmuo.
- Norint pasinaudoti 14 dienų teise grąžinti prekę, užsakytos prekės negali būti naudojamos kitaip, nei tai būtina norint įsitikinti prekių pobūdžiu, savybėmis ir veikimu, nes jas leidžiama išbandyti fizinėje parduotuvėje.
- Jei prekės buvo naudojamos kitais tikslais nei tie, kurie būtini prekių pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti, arba turi naudojimo ar nusidėvėjimo požymių, internetinė parduotuvė turi teisę sumažinti grąžintiną sumą pagal sumažėjusią prekių vertę.
- Norėdami grąžinti prekes, turite pateikti prašymą dėl prekių atsiėmimo, kurio formą rasite čia: pranešimas apie prekių atsiėmimą, ir ne vėliau kaip 14 d. nuo prekių gavimo dienos išsiųsti jį adresu sales@borealis.ee.
- Prekių grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas (iki 10 €, VÕS §194 lg 4), jei prekės nėra nekokybiškos ar su trūkumais.
- Pirkėjas privalo grąžinti prekes po paraiškos pateikimo per 14 dienų ir pateikti įrodymą, kad per minėtą laikotarpį perdavė prekes Pristatymui.
- Gavusi grąžintas prekes, internetinė parduotuvė nedelsdama, bet ne vėliau kaip per 14 dienų nuo prašymo atsisakyti sutarties gavimo dienos, grąžina pirkėjui visus pagal sutartį iš pirkėjo gautus mokėjimus.
- Internetinė parduotuvė gali atsisakyti grąžinti pinigus tol, kol sutarties objektas bus susigrąžintas arba kol pirkėjas nepateiks įrodymų, kad grąžino prekę, priklausomai nuo to, kas įvyks anksčiau.
- Jei pirkėjas pasirinko kitokį nei pigiausias įprastas internetinės parduotuvės siūlomas pristatymo būdas, internetinė parduotuvė neprivalo grąžinti vartotojui išlaidų, kurios viršija įprastą pristatymo būdą.
Internetinė parduotuvė turi teisę atsisakyti pardavimo ir pareikalauti grąžinti prekes, jei prekių kaina buvo pažymėta mažesnė už prekių rinkos kainą.
Teisė pateikti skundą
- Internetinė parduotuvė atsako už pirkėjui parduotų prekių neatitikimą ar trūkumą, kuris egzistavo prekės perdavimo momentu ir kuris atsiranda per dvejus metus nuo prekės pristatymo pirkėjui. Per pirmuosius šešis mėnesius nuo prekės pristatymo pirkėjui laikoma, kad defektas jau egzistavo prekės perdavimo metu. Atmesti atitinkamą prielaidą yra internetinės parduotuvės pareiga.
- Pirkėjas turi teisę susisiekti su internetine parduotuve el. paštu sales@borealis.ee arba paskambinti telefonu: 521 6979, jei per du mėnesius atsiranda defektų.
- Internetinė parduotuvė neatsako už defektus, atsiradusius po to, kai prekės buvo pristatytos pirkėjui.
- Jei iš internetinės parduotuvės įsigytos prekės turi defektų, už kuriuos atsako internetinė parduotuvė, internetinė parduotuvė taiso arba keičia nekokybiškas prekes. Jei prekių negalima pataisyti ar pakeisti, internetinė parduotuvė grąžina pirkėjui visus pagal pirkimo-pardavimo sutartį mokėtinus mokesčius.
- Internetinė parduotuvė į pirkėjo skundus atsako raštu arba tokia forma, kurią galima atgaminti raštu, per 15 dienų.
Tiesioginė rinkodara ir asmens duomenų tvarkymas
Internetinė parduotuvė pirkėjo įvestus asmens duomenis (įskaitant vardą, pavardę, telefono numerį, adresą, el. pašto adresą, banko duomenis) naudoja tik užsakymui apdoroti ir prekėms pirkėjui išsiųsti. Internetinė parduotuvė perduoda asmens duomenis transporto įmonėms, kad šios pristatytų prekes.
Internetinė parduotuvė siunčia naujienlaiškius ir pasiūlymus pirkėjo el. pašto adresu tik tuo atveju, jei pirkėjas išreiškė pageidavimą įvesdamas el. pašto adresą svetainėje ir pranešė apie savo norą gauti tiesioginio pašto pranešimus.
Pirkėjas gali bet kada atsisakyti el. paštu siunčiamų pasiūlymų ir naujienlaiškių, informuodamas mus apie tai el. paštu arba vadovaudamasis el. laiške su pasiūlymais pateiktais nurodymais.
Borealis Eesti OÜ yra pagrindinis asmens duomenų tvarkytojas ir asmens duomenis, reikalingus mokėjimams atlikti, perduoda įgaliotai mokėjimo įstaigai Maksekeskus AS-le.
Argumentų sprendimas
Jei pirkėjas turi nusiskundimų dėl internetinės parduotuvės, juos reikia siųsti el. paštu sales@borealis.ee arba skambinti telefonu 521 6979.
Jei pirkėjui ir internetinei parduotuvei nepavyksta išspręsti ginčo susitarimu, pirkėjas gali kreiptis į Vartotojų ginčų komisiją. Su procedūrinėmis sąlygomis ir paraiškos langeliu galima susipažinti čia. Vartotojų ginčų komisija yra kompetentinga spręsti ginčus, kylančius iš pirkėjo ir internetinės parduotuvės sudarytos sutarties. Pirkėjo skundo nagrinėjimas Komisijoje yra nemokamas.
Pirkėjas gali kreiptis į Europos Sąjungos vartotojų ginčų sprendimo platformą čia.
Klientų aptarnavimas
Jei turite klausimų ar abejonių, kreipkitės į “Borealis” klientų aptarnavimo skyrių el. paštu sales@borealis.ee arba telefonu +372 52 169 79.
Į jūsų laišką bus atsakyta kuo greičiau, bet ne vėliau kaip per 2 darbo dienas.
Klientų aptarnavimo tarnyba dirba nuo pirmadienio iki penktadienio nuo 9:00 iki 17:00 val.
Garantijos sąlygos
Internetinės parduotuvės garantijos nurodytos pagrindiniame “Borealis” puslapyje.